woensdag 2 januari 2013

Uitslag give away Fatquarter



Ik drink nooit meer. Echt niet. Het was me weer teveel geworden met nieuwjaar. Heb gisteren een hele dag moeten afzien! Dit even gezegd zijnde..

Eerst en vooral moet ik mij verontschuldigen. Ik had namelijk een tijdje geleden een give away. De winnaars werden gekozen en ik kreeg alle adressen. Toen begon het te sneeuwen en zag ik er niet naar uit om door de sneeuw te rijden om naar de post te gaan. De boeken kwamen op mijn bureau en een hoop papier werd er bovenop gelegd. Nu was ik aan het opruimen daarjuist en bemerkte ik dat ik die dus nog niet opgestuurd had. Shame on me. Echt. Maar ik ga ze morgen vroeg direkt op post doen!

Anywaaaaaaaaaaaaaaaaaaaay!
Dit gaan om de give away van Fatquarter!


In het totaal waren er 54 mensen die meededen, iedereen die graag zijn handen aan dat stof kreeg.  Ik had netjes, alle toch een beetje netjes alle namen opgeschreven en ik belde naar het ventje op zijn werk.
"Sjoe! Zegt es ne nummer van 1 tot en met 54?" zei ik liefjes. En het ventje zei: "24!"

Wie is 24?

*spannend he? *




*tromgeroffel*


*nagelbijten*




Waterwoman! 




Een dikke dikke proficiat, mail mij maar even je adres en dan kan ik het doorgeven aan Fatquarter, zei sturen het persoonlijk op! 




Nu verder naaien en dan komt er straks misschien nog een postje! 


9 opmerkingen:

  1. Leuk voor de winnaar en den drank, hé! Op het moment zelf, héél leuk, maar de dag erna....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dju toch he, ik was echt in een winnersmood vandaag! Gefeliciteerd aan Waterwoman!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Toeme toch! En ik had er nog zo een goed gevoel over :)
    Achja. Volgende keer meer chance?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. feliessss aan de winnaar

    ik wens jou een gezond en goed creatief 2013 toe
    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ook van hieruit een dikke proficiat aan Wonderwoman.
    Ik heb inmiddels ervaren dat de Give Away's meestal precies daar uitkomen waar ze moeten uitkomen, dus gun het wonderwoman van harte ;).

    By the way ik heb ook een Give Away lopen, niet met stofjes...maar keuze uit Dromenvanger, hertjes hangers en stempel, stripboek en engeltje.
    Je bent welkom! En anderen natuurlijk ook ;).

    Warme groetjes van Susan en bedankt voor de mooie Give Away!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Proficiat aan Waterwoman! En wbt de boekjes: ik was echt bang dat hij in de post was zoekgeraakt en dat jij me dan een ondankbaar kreng zou vinden omdat ik je niet eens had laten weten dat ik hem ontvangen had. Wat een geluk dat ze nog op jouw bureau lagen! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Alhoewel ik eerlijk toegeef dat ik best wel een héél klein beetje jaloers ben op de winnares van die supermooie stofjes; een ferme proficiat voor Waterwoman!

    BeantwoordenVerwijderen